Tagi

Sorodni clanki

Deli z prijatelji

Ali je skok brez padala v spletnem marketingu res dobra ideja?

Avtor: Andraž Štalec je strokovnjak s področja spletnega trženja in direktor podjetja Red Orbit, vodilnega slovenskega ponudnika iskalnega marketinga in optimizacije spletnih strani. Več informacij na www.red-orbit.com.

Internet je postal nujno trženjsko in komunikacijsko orodje. Brez njega si težko predstavljamo življenje in enako velja za večino slovenskih podjetij. Podjetje mora imeti svojo spletno stran, na žalost pa se večina podjetij postavitve svoje spletne strani loti popolnoma brez strategije. Vkrcajo se v prvo letalo, odletijo na primerno višino in skočijo. Pri tem pogosto pozabijo na padalo. Ali je to res pot do uspeha?

Internet je postal eden glavnih trženjskih in komunikacijskih kanalov. Podjetja se tega vedno bolj zavedajo. Zavedajo se potenciala, ki ga prinaša internet, zavedajo se množice vseh uporabnikov, ki preko spleta iščejo informacije, zavedajo se prodajne priložnosti. Glavna težava pri tem je, da vsi preveč hitijo. Postavljanje spletnih strani, predstavitve na Facebooku, oglaševanje in zakup ključnih besed brez strategije ter natančno določenih ciljev vodijo le v eno smer – trd pristanek na zemlji. Internet je ogromen medij, ki lahko brez začrtane strategije konzumira ogromne količine denarja. Večina podjetij se loti svojega nastopa na spletu prav z namenom povečanja prodaje in prihodkov. Če pri planiranju svojih spletnih aktivnosti ne uporabiš glave se kaj kmalu lahko zgodi, da bodo vložki veliko večji kot prihodki, ki jih s tem generiraš.

Ogromna paleta spletnih storitev in množica ponudnikov prav gotovo podjetju ne olajšata dela. Koga izbrati? Kje začeti? Katera storitev je zame najboljša izbira? Vse to so vprašanja, ki tarejo veliko podjetij. Dejstvo je, da zgolj spletna strani ni dovolj. Biti na spletu ni dovolj. Postati moraš viden, se pojavljati na družbenih omrežjih, spletnih iskalnikih in na spletnih medijih. Kater spletni komunikacijski kanal izbrati je težko reči. Vsaka panoga in vsako podjetje ima svoje specifike, želje in cilje, zato mora priprava spletnega nastopa temeljiti prav na teh elementih. Šablone za vse ni. Vsako podjetje je individualna celota, ki si zasluži svojo lastno strategijo.

Ko se lotevate svojega spletnega nastopa torej dobro premislite kaj je vaš cilj, komu bo spletna stran namenjena, kje na spletu vas bodo vaši ciljni uporabniki lahko naši, kakšni bodo vaši vložki v spletni marketing in kakšne rezultate pričakujete. Premislite ali imate s seboj padalo, ki vas bo varno prineslo do cilja in ali veste kje je vaš cilj in kam želite doskočiti! Po potrebi s seboj raje vzemite inštruktorja.