Uporabniška izkušnja, praksa v...

Uporabniška izkušnja se vizualizacija izdelka ali storitve. V digitalni dobi je uporabniška izkušnja je v veliki meri odvisna od tega, kakšna predstavitev izdelka ali storitve je bila izvedena. Predstavitev na spletu mora kupcu ponuditi alternativo klasični predstavitvi ter njenim...

Oglaševanje na iskalnikih prin...

Oglaševanje na iskalnikih ima namen informiranje ter motiviranje kupcev k nakupu blaga ali storitev. Za informiranje in motiviranje kupcev je oglaševanje na iskalnikih odlična poslovna priložnost . Iskalniki so danes pogosto obiskane in uporabljene spletne strani, kar pomeni z drugo besedo...

Spletno oglaševanje, sodobno t...

Spletno oglaševanje je klasično trženje v digitalni obliki. V sodobnem svetu predstavlja spletno oglaševanje sodobno trženje . Glede na klasične načine oglaševanja se v marsičem razlikuje, obstajajo pa tudi razlike med spletnim oglaševanjem. Klasični načini oglaševanja so...

Vsebinski marketing, predstavi...

Vsebinski marketing je predstavitev izdelka ali storitve z dodano vrednostjo. Trženje se vedno bolj zaveda, da je vsebinski marketing ključ do boljšega uspeha. Današnji spletni trg je zaznamovan z vedno večjo konkurenco ponudbe, povpraševanje je na drugi strani vedno bolj zahtevno. Danes...

Vsebinski marketing, kakovostn...

Vsebinski marketing so spletne kakovostne ponudbe . V osnovi je vsebinski marketing enak predhodnim oblika spletnega trženja, razlika je v dodani vrednosti. Spletni kupec se razlikuje od kupca iz preteklosti. Pred odločitvijo ima na voljo bistveno več informacij, kot jih je imel kupec v...

Vsebinski marketing, napredno ...

Vsebinski marketing se zaveda, da je sodobno povpraševanje vedno bolj zahtevno. Temu premeno mora napredovati tudi ponudba, v pomoč ji je vsebinski marketing. V preteklosti je ponudba dostopala do trga na različne načine, za predstavitev je pogosto služilo oglaševanje. S tem je lahko...

Oglaševanje na iskalnikih, inf...

Oglaševanje na iskalnikih je aktivno motiviranje potrošnikov za izvedbo želene aktivnosti na trgu. Potrošniki smo med seboj različni, razlike predstavljajo nakupovalne navade , proces odločanja in selekcije ter druge značilnosti. Vseh teh razlik se oglaševanje na iskalnikih, med vsemi...

Večkanalni marketing, učinkovi...

Večkanalni marketing je možna učinkovita prodaja . Učinkovita prodaja je od nekdaj cilj vsakega trženja, večkanalni marketing je zanjo postavil nove možnosti, v zameno pa dobil nova merila. Trženje v preteklosti je bilo manj zahtevno, s številnimi sodobnimi možnostmi se zahteve...

Osebni marketing, bodimo prvi

Osebni marketing ima za pogost cilji postati najboljši preko izvirnega pristopa. Za dosego tega cilja ima osebni marketing veliko možnih aktivnosti. Danes niso redki primeri, ki kažejo, da so uspešni predvsem inovativni pristopi. V svojem bistvu je inovativni pristop aktivnost, ki je na...

Osebni marketing, promocija mo...

Osebni marketing je promocija možnosti . Promocijo možnosti osebni marketing omogoča zaradi učinkovitosti. Osebni uspeh je mogoč na več načinov. Vsekakor pa je odločitev za osebni marketing modra zaradi nekaj preprostih dejstev. Odkriti jih ni težko, dovolj je pogledati na čem...