Merjenje obiska spletne strani...

Merjenje obiska spletne strani je spletna realnost . Spletna realnost nam govori o tem, kašne značilnosti ima splet. Posamezne osebe ali skupine oseb imajo na spletu različne interese. Lahko bi jih razdelili na profesionalne obiskovalce ali spletne sodelavce ter obiskovalce, katerih interes...

Google adwords, spletno oglaše...

Google adwords je spletno oglaševanje . Pomembnost storitve google adwords je v plačljivem oglaševanju. Google adwords vsem svojim strankam omogoča, da so njihovi izdelki ali storitve v skupini drugih izdelkov ali storitev bolj vidni. Prednost google adwords storitve je v dejstvu, da se...

Uporaba orodja Google Analytic...

Spletna stran danes ni več samo vizitka s kontaktnimi podatki, ampak postaja vedno bolj pomembno orodje za marketing in prodajo. Na kakšen način pa lahko spletno stran spremenimo v prodajno orodje? Postavljanje strategije, planiranje in izvedba so obvezni koraki pri postavljanju spletnega...

Pojavljanje na spletu, spletno...

Ali danes kot podjetje sploh obstajamo, če nismo prisotni na spletu? Internet je v zadnjem desetletju spremenil svet, ljudi in posel. Informacije so dostopne hitreje in širšemu krogu ljudi. Posel poteka hitreje. Inovacije so postale del našega vsakdana. Živimo v popolnoma informacijski...

Google Adwords – oglaševanje, ...

Zakup ključnih besed, drugače imenovan tudi kot PPC (Pay per Click) ali Google Adwords, je eden najučinkovitejših načinov oglaševanja. Blagovnim znamkam oz. uporabnikom namreč omogoča, da se njihovi oglasi prikazujejo le kupcem, ki v tistem trenutku iščejo njihove izdelke ali...

Kako s pomočjo družbenih medij...

Socialni mediji so se na krilih uspehov in odmevnosti nekaterih kampanj dodobra zakoreninili v trženjske strategije blagovnih znamk. Vedno več podjetij jim pripisuje pomembno vlogo pri načrtovanju njihovih marketinških kampanj, s tem pa se počasi večajo tudi vložki v socialne medije. Da...

Dinamični svet oglaševanja z G...

Google Adwords velja za eno najbolj dinamičnih okolij za digitalno oglaševanje. Spremembe, izboljšave in nove funkcionalnosti si sledijo v takem sosledju, da le največji entuziasti uspejo slediti vsem spremembam, le najboljši pa te spremembe uporabljajo tudi v praksi. V članku vam...

Kako se lotiti strategije nast...

Strategija nastopa na spletu je lahko spisana v 1001 verziji. Prilagojena mora biti samemu podjetju in njegovim ciljem, trgu, ciljnim skupinam, nastopu konkurence, kadrom, s katerimi podjetje razpolaga, ali budgetu, ki ga je pripravljeno nameniti marketingu na spletu, in še kaj bi se...

Ali je skok brez padala v sple...

Avtor: Andraž Štalec je strokovnjak s področja spletnega trženja in direktor podjetja Red Orbit, vodilnega slovenskega ponudnika iskalnega marketinga in optimizacije spletnih strani. Več informacij na www.red-orbit.com. Internet je postal nujno trženjsko in komunikacijsko orodje. Brez...

Merjenje spletne analitike in ...

–          Kako najlažje s pomočjo spletne analitike merimo neposredno učinkovitost oglaševanja – conversions (na primeru prijave na mailing in prodaje izdelkov) Vedno moramo vedeti, kaj je cilj oz. kaj šteje kot konverzija, poznati moramo pa tudi vire obiska. S...