Stres na delovnem mestu – tihi ubijalec Avg24

Tagi

Sorodni clanki

Deli z prijatelji

Stres na delovnem mestu – tihi ubijalec

Ne ustrašite se zloveščega naslova, a stres na delovnem mestu je resnično lahko razlog za mnoga raznolika obolenja, predvsem živčevja, ožilja in srca. Predvsem današnji hiter tempo dela, slaba organizacija dela ter velike fizične in/ali psihične obremenitve so dejavniki, ki lahko vplivajo na naše zdravje in počutje. Dolgoročno je stres na delovnem mestu dejavnik z izrazito negativnim vplivom na naše zdravje in zmogljivosti. Zaradi stresa na delovnem mestu se lahko počutimo slabše in čez čas celo resno zbolimo, negativno energijo pa prenesemo tudi v naš dom. V zadnjih letih se je obremenitev na delovnem mestu spremenila – mnogo več je psihičnih obremenitev, poleg tega pa je prisotno vedno več posebne oblike stresa na delovnem mestu, t.i. mobbinga ali po domače, groženj in maltretiranja s strani nadrejenih. Našteto lahko pusti velik madež na našem zdravju in dobrem počutju zato zanj poskrbimo tudi na delovnem mestu.

10 nasvetov proti stresu na delovnem mestu

  1. Svojega dela se lotite po svojih najboljših sposobnostih.
  2. Ne pozabite na zadovoljstvo pri delu.
  3. Najtežje naloge opravite, ko ste najbolj aktivni.
  4. Ob velikih delovnih obremenitvah si privoščite počitek, ki si ga odmerite sami.
  5. Vzemite si redne, krajše prekinitve dela med katerimi počnite tisti, kar vas veseli.
  6. Za morebitno napake se opravičite ponosno in z dvignjeno glavo.
  7. Za najtežje delovne naloge si vzemite temu primerno dovolj časa.
  8. Konstruktivno nasprotujte slabim predlogom, in sicer brez vznemirjanja in prepiranja.
  9. Za stres na delovnem mestu so pogosto krive konfliktne situacije. Če do njih pride ohranite mirno kri in trdno stojte na svojih stališčih.
  10. Recite ne delu, ki ne sodi v vaše delovno področje in delu, ki ga ne boste zmogli narediti.