Oglaševanje na iskalnikih prin...

Oglaševanje na iskalnikih ima namen informiranje ter motiviranje kupcev k nakupu blaga ali storitev. Za informiranje in motiviranje kupcev je oglaševanje na iskalnikih odlična poslovna priložnost . Iskalniki so danes pogosto obiskane in uporabljene spletne strani, kar pomeni z drugo besedo...

Oglaševanje na iskalnikih, inf...

Oglaševanje na iskalnikih je aktivno motiviranje potrošnikov za izvedbo želene aktivnosti na trgu. Potrošniki smo med seboj različni, razlike predstavljajo nakupovalne navade , proces odločanja in selekcije ter druge značilnosti. Vseh teh razlik se oglaševanje na iskalnikih, med vsemi...

Večkanalni marketing, učinkovi...

Večkanalni marketing je možna učinkovita prodaja . Učinkovita prodaja je od nekdaj cilj vsakega trženja, večkanalni marketing je zanjo postavil nove možnosti, v zameno pa dobil nova merila. Trženje v preteklosti je bilo manj zahtevno, s številnimi sodobnimi možnostmi se zahteve...

Google adwords, spletno oglaše...

Google adwords je spletno oglaševanje . Pomembnost storitve google adwords je v plačljivem oglaševanju. Google adwords vsem svojim strankam omogoča, da so njihovi izdelki ali storitve v skupini drugih izdelkov ali storitev bolj vidni. Prednost google adwords storitve je v dejstvu, da se...

Vloga, ki jo imajo socialna om...

Ena izmed definicij človeka pravi, da je človek socialno bitje, kar dejansko dokazujejo tudi socialna omrežja oziroma njihova čedalje bolj naraščajoča priljubljenost. Ljudje smo po naravi takšni, da nismo radi sami, da radi komuniciramo z drugimi, si izmenjujemo mnenja, vtise,...

Pojavljanje na spletu, spletno...

Ali danes kot podjetje sploh obstajamo, če nismo prisotni na spletu? Internet je v zadnjem desetletju spremenil svet, ljudi in posel. Informacije so dostopne hitreje in širšemu krogu ljudi. Posel poteka hitreje. Inovacije so postale del našega vsakdana. Živimo v popolnoma informacijski...

Google Adwords – oglaševanje, ...

Zakup ključnih besed, drugače imenovan tudi kot PPC (Pay per Click) ali Google Adwords, je eden najučinkovitejših načinov oglaševanja. Blagovnim znamkam oz. uporabnikom namreč omogoča, da se njihovi oglasi prikazujejo le kupcem, ki v tistem trenutku iščejo njihove izdelke ali...

Kako se lotiti strategije nast...

Strategija nastopa na spletu je lahko spisana v 1001 verziji. Prilagojena mora biti samemu podjetju in njegovim ciljem, trgu, ciljnim skupinam, nastopu konkurence, kadrom, s katerimi podjetje razpolaga, ali budgetu, ki ga je pripravljeno nameniti marketingu na spletu, in še kaj bi se...

Marketing, brez njega skoraj v...

Marketing ali oglaševanje postaja vedno bolj pomemben in nujen del vsakega podjetnika ali drugega ponudnika določenih storitev. Direktni marketing velja za enega najbolj uspešnih in uporabnih, a kaj, ko mnogi delajo pri njem največ napak. A, ker je dejstvo, da se na napakah učimo se...

Marketing mora temeljiti na te...

Marketing je poleg osnovne dejavnosti, ki jo opravlja podjetje, zagotovo najbolj pomembna dejavnost, ki jo mora izvajati, če želi preživeti na trgu. Eden izmed cilj vsakega podjetja je, da v času povečuje svoj tržni delež. Pri tem pa je marketing tista dejavnost, ki mu lahko najbolj...