Uporabniška izkušnja se vizualizacija izdelka ali storitve.
V digitalni dobi je uporabniška izkušnja je v veliki meri odvisna od tega, kakšna predstavitev izdelka ali storitve je bila izvedena. Predstavitev na spletu mora kupcu ponuditi alternativo klasični predstavitvi ter njenim značilnosti. Pri klasični predstavitvi potencialni kupec lahko ocenjuje z vsemi čuti, spletna predstavitev ima pri tem omejitve. Preko spleta je mogoče danes izvajati velik nabor aktivnosti, vendar na dva zelo različna pristopa. Eden izmed pristopov jemlje digitalizacijo kot pripomoček, s katerim je izboljšana klasična uporabniška izkušnja. Tako lahko pri odločanju za določen nakup pridobi bistveno večjo količino in kakovost informacij. Pri klasičnem trženju so bile informacije skope, največkrat so obsegale besedilo in kvečjemu še skop in za današnje razmere nekakovosten slikovni material. Danes je lahko uporabniška izkušnja nadgrajena na bistveno večji kakovostni nivo. Potencialni kupec lahko pridobi več informacij ter bolj kakovostne informacije. Izkušen kupec bo na podlagi kakovostnega slikovnega materiala in besedil lahko naredil analizo ter iz množice ponudb izločil neprimerne ter zožil izbor na najbolj zanimive. Še korak naprej pa gre uporabniška izkušnja, ki uporablja mobilne komunikacijske naprave. Pri klasičnem trženju je bilo pridobivanje informacij statično, predvsem je bila njihova posodobitev za današnje čase praktično kamena doba. Posodobitve informacij so se v najboljšem primeru izvedle naslednji dan, pogosto pa tudi do en teden ali več. Sodobna uporabniška izkušnja lahko z mobilnimi napravami spremembe zazna takoj, na drugi strani pa tudi prodajalec spremembe izvaja praktično vsak trenutek. Če se mu glede na dogajanje na trgu zdi smiselno ponudbo situaciji primerno spremeniti v določeni podrobnosti, to lahko stori praktično v istem trenutku. V praksi to pomeni v nekaj minutah. Danes imajo zato na trgu prednost tisti, ki so izkusili klasičen način ter jim ni tuja sodobna tehnologija. Imajo večjo možnost biti uspešni pri klasičnem kot digitalnem trženju.
Uporabniška izkušnja se z večanjem priljubljenosti uporabe digitalne tehnologije spreminja iz dneva v dan.