Turistična agencija je globalni vodič .
Turizem nudi pomemben ekonomski prispevek, predvsem pri turističnih velesilah, ki nudijo razne turistične storitve v velikem obsegu. Vedno bolj pa postaja družbeno pomemben dejavnik. Ker so potovanja postala dostopna, z razširitvijo spleta pa tudi prepoznavna v širokem pomenu besede, se je zanimanje povečalo. Pričakovati je trend večanja zanimanja, spreminjale pa se bodo destinacije. Sodobna turistična agencija je nastala kot posledica novih družbenih razmerji in napredka industrijske revolucije. Takrat si je lahko več ljudi privoščilo potovanja, ker je bilo to preprosto mogoče. V tistem času je bilo zanimivo že samo potovanje z vlakom, takratnim čudom tehnike. Vlak je tudi v prihodnosti v mnoge dežele pripeljal turizem in pogojeval turistični razvoj. To lahko prepoznamo v naši bližnji in nekoliko daljši okolici. Turizem vsekakor ni novost, ločiti pa je potrebno sodoben turizem od njegovega predhodnika. Potovanja so bila v preteklosti dogodek, ki se je zgodil enkrat v življenju, danes potujemo veliko več. Bolj ali manj pogosto odvisno od posameznika in njegovega življenjskega sloga. Kdor rad potuje, to počne pogosto, večkrat na leto, najbolj zagreti popotniki vsak teden. Mnogi imajo potovanja povezana z letnim dopustom, ter več manjšimi potovanji v drugih delih leta. Brez dvoma pa so potovanja bistveno bolj pogosta kot nekoč, turizem pa se je s tem razvil v več vrst. Vsak popotnik si predstavlja in želi potovanje v kraje izven domačega okolja po svoje. Nekateri so radi bolj aktivni, drugim aktivnosti ne dišijo preveč. V šali, ki pa ima tudi ščepec resnice, govorijo, da na dopust niso prišli delat in garat, ampak počivati in uživati. Aktivni turisti so drugačnega mnenja, zanje mora turistična agencija priskrbeti predvsem dogodke in dogajanje. Bivanje izven domačega kraja mora predvsem poskrbeti za aktivnosti, ki so lahko bolj ali manj intenzivne, v nobenem primeru pa takšen turist ne želi poležavati in nemo zreti v okolico pred seboj. Videti in doživeti je mogoče veliko, če si tega zgolj želimo. Motivi in zanimanja so zelo različni. Največkrat so motivi tisto, kar na vleče, da odpotujemo, zanimanje pa je vsebina, katera bo ob tem izbrana. Motivira nas predvsem vse, kar vemo in znamo iz preteklosti ter vse aktualno in novo. Kar vemo in znamo iz preteklosti so destinacije, dogodki, prireditve in podobno. V primeru, da smo v preteklosti v tem uživali, bomo to tudi želeli in zahtevali, da nam turistična agencija ponudi temu primerno ponudbo. Vse novo in aktualno pa je predvsem tisto, kar še nismo doživeli, se nam pa preko raznih informacij zdi izkušnje vredno. Podobno kot pri vsem kar vemo in znamo iz preteklosti nas navdušijo destinacije, dogodki, prireditve in drugo. Pri tem ima turistična agencija pomembno vlogo, saj informacija velikokrat ni dovolj, pomeni zgolj osnovo, lahko bi rekli usmeritve. Doseči to, kar nas je motiviralo je bolj zahtevno, potrebne so izkušnje in aktivno delovanje. Kar smo videli in nas je navdušeno je velikokrat oddaljeno, pot do tja pa največkrat ni tako enostavna, kot bi na prvi pogled mislili. Zato potrebujemo pomoč, ki jo lahko nudi turistična agencija. Iz izkušenj nam lahko pripomore doseči želeno na zelo osebni način. Potovanje je namreč lahko v mnogih primerih zelo različno. Razlikujejo se prevozna sredstva, njihova dostopnost, z njimi so povezana različna doživetja in podobno. Mnoge stvari tudi vemo, vendar nase nismo pozorni, kar lahko negativno vpliva na naše doživetje. Potovanje z različnimi prevoznimi sredstvi je lep primer, slaba izbira lahko negativno vpliva na našo izkušnjo, obratno pa nas dobra izbira navduši. Velikokrat do te mere, da si zaželimo ponovitve. S prevoznimi sredstvi ima prav turistična agencija veliko izkušenj. Tako lahko potniku, glede na njegove želje in zahteve, predlaga prevozno sredstvo oziroma način potovanja, ki mu najbolj ustreza. Prevozno sredstvo oziroma način potovanja je lahko hitrejši ali počasnejši, vendar hkrati lahko potnik med potovanjem več doživi ali doživi manj. Odvisno seveda od tega kaj hoče. Nekaterim je določen in izbran način prevoza zgolj povezava med točko A in B, pravo doživetje pa se začne s prispetjem na cilj. Obratno pa lahko drugi povezavo med točko A in B prijetno s koristnim izkoristijo za dodatno doživetje in dogodek. Potovali bodo več časa z namenom, da več novega odkrijejo in izkusijo. Pri tem je turistična agencija nepogrešljiva pomoč. V primeru, da bi našteta nasprotja zaradi osebne neizkušenosti med seboj pomešali, ne bi bili zadovoljni z potovanje. Kar pa se v primeru pomoči praktično ne more zgoditi. Ker agencija v osnovi ve za razlike, temu primerno potnikom predlaga, kaj je za njih najbolj primerno. Ob tem lahko turistična agencija prispeva dodano vrednost. Dnevno se ukvarja s takimi ali podobnimi storitvami ter uresničevanji želja in zahtev popotnikov. Zato lahko ob urejanju potovanja in njegovem organiziranju, v proces vključi izkušnje iz preteklosti. Te se nanašajo na podobne zahteve v preteklosti ter na z organizacijo pridobljene izkušenj. Na podlagi njih lahko aktualnemu potovanju dodajo največ iz tako preteklosti, kot sedanjega časa. Preteklost so izkušnje, aktualnost pa posledica neprekinjene povezave z vsem, kar se v zvezi z želenim ciljem ali namenom potovanja dogaja danes. Tega popotnik v enaki meri preprosto ne more vedeti, saj se s to aktivnostjo bistveno manj intenzivno in profesionalno ukvarja. Dobra turistična agencija je tudi tista, ki zna poskrbeti za prijetna presenečenja. Del popotnikov je pred izbiro neodločenih, ne znajo se odločiti med pestro ponudbo. Vedo predvsem, da imajo na razpolago točno določen čas ter druge točno določene zahteve potovanja. Ostalo je še nedoločeno, turistična agencija z izkušnjami lahko zgolj na osnovi nekaj zahtev iz rokava strese nekaj zanimivih možnosti, med katerimi bo zagotovo nekaj zanimivih. Bodisi nikoli doživete ali pa dovolj drugačne od preteklih potovanj. V vsakem primeru je turistična agencija dobra izbira, ne glede ali gre za časovno krajše ali daljše potovanje, gre za bližnje ali bolj oddaljene destinacije ter za številne druge raznolike zahteve. Obisk je vedno koristen, bodisi na klasičen ali sodoben način. Klasičen je lahko mimogrede ali načrtovan, v vsakem primeru gre za osebno komunikacijo. Sodoben pa nima urnika, turistična agencija je v tem primeru odprta vedno in lahko vedno ponudi nudi bodisi informacijo bodisi možnost pridobitve potovanja.
Turistična agencija je koristen sopotnik potovanj.