Categories
Internet

Gledanje TV preko interneta

Svetovni splet je dodobra spremenil navade tistih, ki se zabavajo s pomočjo raznovrstnih video vsebin na takšnih in drugačnih zaslonih. Medtem ko smo bili še kakšno desetletje nazaj omejeni le na televizijski zaslon, je danes možno gledanje TV preko interneta, poleg rednih televizijskih programov pa splet ponuja še celo vrsto drugih video vsebin, tako vsebin na zahtevo kot programov, ki obstajajo izključno za gledalce preko spleta. Seveda pa je treba znati te vsebine najprej najti, kar ni vedno enostavno. Tudi gledanje TV preko interneta ni samoumevno za vsakogar, ki ima računalnik in povezavo s spletom, čeprav mnoge oddaje s televizije brez težav najdemo tudi na spletu. Če želimo na druge zaslone res prenesti celotno izkušnjo gledanja televizije, se bomo morali nekoliko bolj potruditi. Predvsem pa bomo morali izbrati prave storitve, ki to omogočajo – čeprav lahko mnogi zatrdijo, da je gledanje TV preko interneta povsem enostavno, ne bo šlo brez storitev zanesljivih ponudnikov televizijskih storitev.

gledanje tv preko interneta

Kako urediti gledanje TV preko interneta?

Za gledanje TV preko interneta bomo seveda potrebovali ustrezno povezavo, tako s televizijskim kot z internetnim signalom. Najbolj elegantno bo to, če imamo oboje kar pri istem ponudniku telekomunikacijskih storitev, ki za nameček ponuja tudi programsko opremo za gledanje TV preko interneta. Takšni ponudniki imajo zelo dobre ponudbe za pakete storitev, ki to vključujejo, tako da imamo pogosto priložnost za odličen izkoristek. S takšnim izhodiščem je lahko gledanje TV preko interneta povsem enostavno, morda bo potrebna le namestitev aplikacije ali obisk spletne strani. Večinoma ponudniki ciljajo na uporabnike, ki želijo vedno ostati v stiku s svojimi najljubšimi televizijskimi vsebinami, tako da so na voljo aplikacije za osebne računalnike, tablice, pametne telefone in še kaj. Preprosto se prijavimo s svojim uporabniškim računom in že lahko krmarimo med televizijskimi programi, ki so zdaj na voljo na praktično vsaki napravi, s katero razpolagamo. Še več možnostih gledanja tv preko interneta si preberite tukaj.

Categories
Internet Prenosniki

Prenosnik za splošno uporabo

Največ težav imajo pri izbiri prenosnika zase tisti uporabniki, ki niso pretirano zahtevni. Posegali bodo po prenosnikih iz nižjega in srednjega cenovnega ter kakovostnega razreda, široka ponudba na tem področju pa pogosto povzroča preglavice. Včasih je dobra ideja, da se omejimo na izdelke iz priznanih serij uveljavljenih proizvajalcev.

ASUS VivoBook

Znamka ASUS je še posebej dobro znana po kakovostnih izdelkih v nižjih cenovnih razredih. Če je torej prav cena ena izmed glavnih lastnosti, ki odločajo o izbiri prenosnika, je ASUS gotovo ena izmed boljših možnih izbir. Še posebej privlačna bo takšnim kupcem serija ASUS VivoBook, ki združuje celo vrsto ugodnih, a kakovostnih računalnikov.

prenosni računalnik ASUS VivoBook

ASUS VivoBook sicer z nekaterimi modeli posega tudi v višji cenovni razred, a večina ponudbe se nahaja v razponu med 500 in 1000 evri, nekateri računalniki pa so celo cenejši. Dobro je vedeti, da so tudi cenejši prenosniki iz te serije opremljeni s posebej zmogljivimi komponentami, prav po tem pa se ASUS loči od drugih ugodnih znamk. V nižjem cenovnem razredu bo težko najti boljše razmerje med kakovostjo in ceno, zato ASUS predstavlja varno in smiselno izbiro.

HP prenosnik

Za splošno uporabo bo morda kot nalašč tudi HP računalnik, saj je tudi ta priznani proizvajalec zelo dobro zastopan v srednjem cenovnem razredu. Težko bi izpostavili le eno serijo, pravzaprav jih je kar nekaj, ki so kot nalašč za manj zahtevne in tudi nekoliko zahtevnejše uporabnike. HP računalnik bo odlična izbira za tiste, ki iščejo nekaj več zmogljivosti in zanesljivosti. Gre namreč za posebej kakovostne izdelke, ki že v srednjem razredu prinašajo vtis in občutek višjega razreda.

HP računalnik iz srednjega razreda je varna izbira za splošno uporabo, saj so takšni prenosniki izjemno vsestranski in dovolj zmogljivi, da se lahko uspešno lotijo vseh opravil pri vsakdanji uporabi. Piko na i dodajo še edinstvene odlike proizvajalca HP.

Categories
Internet

Google AdWords doseganje kupcev

Google AdWords omogoča doseganje kupcev na praktično vseh koncih sveta.

Doseganje kupcev Google AdWords omogoča na enostaven način. Gre za sodobno obliko oglaševanja, s tem pa je Google AdWords sodobna rešitev. Trendi kažejo, da bo Google AdWords tudi v prihodnosti igral pomembno vlogo. Dober učinek in izkoristek možnosti, katera ga ponuja Google AdWords je mogoč. Hkrati pa Google AdWords zagotavlja preglednost učinkovitosti. Kako izkoristiti ponujene možnosti je mogoče ugotoviti na številne možne načine. Osnova za ugotavljanje so meritve obiskanosti. Zainteresiranim meritve obiskanosti kažejo sedanje stanje. Lahko pa meritve obiskanosti zainteresiranim nudijo pogled na možno stanje. Te lahko opazimo na rezultatih, ki jih meritve obiskanosti nudijo kot splošno dostopne. Obstajajo pa tudi meritve obiskanosti, ki so zaupne narave. Namen takšne meritve obiskanosti je predvsem zagotavljanje prednosti. Tržna učinkovitost je danes zelo zaželena. Če želimo, da bodo meritve uporabne in koristne je treba vse zajete informacije tudi pravilno razumeti. Velikokrat so zajete informacije le neuporabni znaki in številke. Uporabni znaki in številke pa postanejo po obdelavi. Vsi uporabni znaki in številke koristijo aktivnosti, ki jih pravimo analiza. Namen, ki ga ima analiza je predvsem iskanje priložnosti za prihodnost. Pri tem analiza zre tako v preteklost, kot tudi prihodnost. Vez preteklosti s prihodnosti predstavlja trend oziroma trendi. Te lahko analiza ustvari ali pa izkoristi. Dobra analiza je predvsem tista, ki se v prihodnosti izkaže kot koristno orodje. V mnogih primerih je možno prihodnost oceniti tudi na druge načine. Prihodnost je za mnoge zelo pomembna. V poslovnem svetu je pomembna predvsem zaradi narave učinkov in vseh potrebnih predhodnih investicij. Prihodnost mora biti zato znana, da se oblikuje vse potrebno na optimalen način. Preveč ali premalo je v tem primeru slabo in nezaželeno. Vsekakor si vsak poslovni subjekt želi biti svojim željam primerno uspešen.

Google AdWords se lahko prilagodi neštetim in raznovrstnim zahtevam naročnikom oglaševanja.

Več

Categories
Internet

Facebook oglaševanje sedanjost oglaševanja

Facebook oglaševanje je sedanjost oglaševanja . Dostop do kupcev se je skozi različna obdobja spreminjal. Facebook oglaševanje je zelo aktualno trženje . V preteklosti Facebook oglaševanje ni bilo aktualno trženje, ker zato niso bili vzpostavljeni pogoji. V prihodnosti bo Facebook oglaševanje na preizkušnji. Zagotovo se bodo pojavili konkurenti, ki si bodo želeli uspešnosti, katero trenutno ima Facebook oglaševanje. Facebook ima nekatere prednosti.

Število obiskovalcev socialnega omrežja je veliko. Facebook oglaševanje zato lahko potencialnim oglaševalcem sporoči, da ima veliko število potencialnih kupcev oziroma oseb, katere zanimajo oglasi oglaševalca. Facebook oglaševanje ima hkrati tudi slabosti. Obiskovalci spletnih omrežji imajo določene slabosti, katere prepoznajo predvsem tržniki. Predvsem med njim lahko ni ciljnih kupcev v zahtevanem oziroma pričakovanem številu. Predvsem gre za nekatere specifične izdelke. Oglaševalci se temu primerno obnašajo. Odločijo se za oglaševanje na socialnem omrežju ali pa poiščejo kakšno drugo možnost oglaševanja. Vsekakor pa je vsak nov oglaševalski medij dobrodošel. S tem se področje oglaševanja širi in razvija. Podobno kot v preteklosti, so danes sodobni točno določeni oglaševalski mediji, drugi mediji pa so v zatonu ali na začetni stopnji razvoja. Podobno je bilo v preteklosti. In nič drugače ne bo v prihodnosti. V prihodnosti gre pričakovati razvoj spleta. To pomeni, da splet ne bo takšen kot je danes. Razvoj bo narekovalo večje število uporabnikov spleta, večje število različnih naprav, ki omogočajo dostop do spleta, ter mnoge druge značilnosti prihodnosti.

Nekatere trende razvoja lahko spoznamo že danes. Opazno drugačna kot nekoč je struktura obiskovalcev. Pred dvema desetletjema so bili obiskovalci spleta redki posamezniki, ki so imeli osebni računalnik ter spletno povezavo. Danes je splet nekaj povsem običajnega, dostop do njega ima veliko več ljudi, tudi naprave za dostop do spleta so danes vsepovsod. Dostop imajo mnogi pri sebi ali pa lahko kjerkoli dostopajo do spleta. Facebook oglaševanje omogoča doseganje specifične ciljne publike, ki je zanimiva za trženje.

Categories
Internet Optimizacija Storitve

Konkurenčna prednost bo zagotovljena, če bo pravilno izvedena optimizacija spletne strani

Optimizacija spletne strani Optimizacija spletne strani je zelo pomembna stvar, v kolikor smo lastniki takšne ali drugačne spletne strani. Biti lastnik spletne strani, ne pomeni veliko, če nas na spletu enostavno ni med zadetki, dejstvo je, da večina ljudi v spletnih iskalnikih pogleda le prvih nekaj zadetkov, vse ostalo jih več ne zanima. Optimizacija spletne strani, imenovana tudi SEO igra pri vidnosti na spletu izredno pomembno vlogo. Optimizacija spletne strani za iskalnike predstavlja kar malo umetnost, nekaj sreče in seveda kar nekaj znanja. A ena najboljših in najučinkovitejših poti za pridobivanje strank je optimizacija spletne strani. Na trgu so številni tako imenovani strokovnjaki, ki lahko obljubijo tudi nemogoče, a optimizacija je mnogo več kakor le izbira ključnih besed. Optimizacija spletne strani, narejena na nestrokovni način lahko privede do kaznovanja s strani spletnih iskalnikov, kar pa privede do izgube obiskovalcev in posledično do izpada dohodka. Prav iz tega razloga je bolje, da se optimizaciji posveti le strokovnjak, ki ima po možnosti za seboj že kakšno dobro referenco. Dolgoročen proces, ki zahteva precej dela in, če je narejena po vseh pravilih in se znajdete med top zadetki, tam tudi precej časa ostanete je optimizacija spletne strani.

Več informacij: www.red-orbit.com

Categories
Internet Oglaševanje in marketing

Marketing, učinkovit saj na nek način spreminja svet

MarketingMarketing je zelo pomemben in učinkovit način kako priti do potrošnika. V zadnjem času sta najbolj izpostavljena mobilni in spletni marketing, saj sta prav ta dva medija med potrošniki najbolj pogosto uporabljena. V obdobju, ko je potrošniški trg precej zasičen s najrazličnejšimi marketinškimi sporočili in je boj za kupce neizprosen je še posebej pomembno na kakšen način bomo izpeljali svoj marketing. Eden najboljših načinov je direktni marketing, ki je največkrat ključ do uspeha, kako poiskati čim več kupcev. Poznamo še množični marketing, toda dejstvo je, da je veliko bolj uspešen direktni marketing. Za izvajanje direktnega marketinga ni potrebno veliko zapravljanje denarja in v njega ni potrebno veliko vlagati, koliko je takšen marketing učinkovit, pa lahko ugotovite sproti in že prav kmalu. Orodja direktnega marketinga so neposredna pošta, najrazličnejši letaki, katalogi in reklamni lističi, telefon pa ima pri direktnem marketingu še prav posebno vlogo. Prav tako imajo velik pomen odzivni oglasi, info oglasi in seveda internet. V določenih primerih lahko za še večjo uspešnost združimo več orodij in več načinov kako do kupcev. Za večji uspeh pri direktnem marketingu so seveda pomembni tudi drugi dejavniki. Tudi barva in vrsta papirja sta pomembna za uspešen marketing.

Več informacij: www.red-orbit.com

Categories
Internet

Registracija domene in njeno podaljšanje

Pri izboru ustreznega imena vaše spletne strani je potrebna velika pozornost, saj spletna stran izraža privi stik z obiskovalcem. Domena mora povdarjati vašo indentiteto in pozitivno naravnanost. Registracija domene torej zahteva veliko pozornosti, še več pa tudi njeno pravočasno podaljšanje.

Medtem ko sta pomembna elementa izgled spletne strani in zanesljivo spletno gostovanje, pa nemalokdaj pozabimo na pravočasno podaljšanje domene. Če tega ne storimo spletna stran preprosto ne bo delovala, saj se smatra, kot da ta domena ne obstaja. Takoj ko preteče rok delovanja domene se le ta prenese v karanteno in je lastniku na voljo še nekaj časa, da domeno podaljša. V kolikor tega ne stori v določenem času, je to ime znova razpoložljivo za novo registracijo. Tako se lahko tudi zgodi, da ime naše domene prevzame nekdo drug, sami pa bi morali za spletno stran izbrati novo ime.

K sreči je vsem lastnikom registriranih domen na voljo vpogled časovne veljavnosti domen preko whois portala. Še bolj zanesljivo obveščanje o skorajšnjem poteku domene po elektronski pošti pošiljajo tudi mnogi ponudniki spletnega gostovanja in registracije domen.

Categories
Internet

Uporabnost kuponov

Prav gotovo poznate, uporabljate ali pa ste vsaj slišali za spletne strani, ki nudijo popuste na različne usluge. Strani, ki so namenjene samo temu, torej promociji akcij, ki so znižane za polovico cene ali še več, za nakupe običajno uporabljajo kupone.

Kuponi so namenjeni vsem kupcem, da se lahko identificirajo pri kasnejših nakupih. Vsi kuponi imajo neko sestavljeno šifro, vsaka šifra pa se nahaja le na enem kuponu. S to šifro se kupec predstavi prodajalcu, le-ta pa točno ve od kod kupec prihaja in kaj mu lahko v zameno za kupon ponudi.

Kuponi se lahko pošiljajo po pošti, lahko jih natisnete na posamezni spletni strani ali pa le dobite šifro, ki jo pri nakupu uporabite. Vsaka spletna stran ima svoj način, na katerega lahko dostopate do vnaprej zakupljenih izdelkov in storitev, zato se pred morebitnim nakupom nekega kupona pozanimajte, kako poteka tudi nakup s tem kuponom.

Vsi kuponi oz. tovrstne akcije imajo tudi točno določene pogoje, ki jih je dobro poznati, preden se odločimo za nakup. Nekatere akcije imajo v pogojih določeno, da lahko vsak kupi le en kupon, določeno imajo tudi število kuponov, ki jih lahko podarite. Vsaka tovrstna akcija je edinstvena, čeprav gre za isto spletno stran, zato si moramo prebrati navodila in pogoje nakupa pred vsakim nakupom in ne le ob prvi uporabi.

Vsak kupon ima tudi določeno dobo trajanja oz. datum, do katerega ga lahko izkoristite. Ta datum si dobro zapomnite, saj bo v primeru zamude vaš kupon neveljaven in ne boste mogli koristiti izdelkov in storitev, ki ste jih zakupili, krivda za to pa bo izključno vaša, saj niste upoštevali navodil pri nakupu.

Categories
Internet

Zakaj mora marketinška agencija imeti svojo spletno stran?

Če ste lastnik marketinške agencije, se glede spletne strani pravzaprav ne bi smeli vprašati zakaj, ampak zakaj ne? S prisotnostjo na internetu povečate svoj vpliv, razširite posel in seveda povečate svoj zaslužek. Kar velja za vsa podjetja, velja tudi za marketinško agencijo – internet pomeni povsem novo tržišče, zato ga izkoristite po najboljših močeh.

Ponudite informacije o svoji agenciji

Spletne strani obstajajo prav zato, da lahko ljudje širijo, iščejo in najdejo informacije. Na spletni strani lahko objavite informacije o agenciji, načinu delovanja, zaposlenih in dosedanjih projektih. S tem boste povečali svojo kredibilnost, zato vam bodo bodoče stranke lažje zaupale. S pomočjo interneta lahko tudi pokažete svoje marketinške izkušnje – morda s pomočjo videoposnetkov, izjav zadovoljnih stran in podobno. S trenutnimi in bodočimi strankami lahko navežete stik tudi s pomočjo mailing liste ali bloga.

Razširite svoj marketinški vpliv

Postaviti spletno stran ni danes prav nič zahtevno, poskrbite le, da bo stran prijetna na pogled in pregledna, sicer lahko stranke prej odvrne kot privabi. Če sami ne obvladate interneta, poiščite strokovnjaka, ki vam bo pomagal. Ko bo stran urejena, pa morate seveda poskrbeti še za to, da jo bodo bodoče stranke našle v množici vseh drugih spletnih strani. Da bo vaša marketinška agencija dosegla čim večji krog ljudi, se lahko poslužite tudi popularnih družbenih omrežij, kot sta Twitter in Facebook.

 

V času, ko vedno več ljudi vedno pogosteje uporablja internet, je postalo že skoraj nujno, da ima vsako podjetje, ne glede na velikost, svojo spletno stran – in enako velja seveda tudi za marketinške agencije.

Categories
Internet

Red Orbit z blagovni znamko Aktivia do 20 najbolj inovativnih Facebook kampanj

Red Orbit, vodilno podjetje na področju iskalnega in social media marketinga, je za blagovno znamko Activia podjetja Danone spomladi 2010 pripravilo in izvedlo social media kampanjo, ki si je zadala cilj, razviti komunikacijo med samo blagovno znamko in spletnimi uporabniki. Andraž Štalec, direktor in soustanovitelj podjetja, je ob tem povedal: »Ustvariti smo želeli nekaj, kar bo spremenilo podobo blagovne znamke, nekaj, kar bo čustveno povezalo kupce z blagovno znamko Activia.«

Uporabniki so naložili sliko Activia produkta in napisali svoje mnenje o njem. Ena naloga je bila tudi, da so narisali sliko njihovega najljubšega Activia izdelka. Zmagovalka Activia izziva je odšla na organiziran treking na 3726 m visok vulkan. Zmagovalka je iz potovanja na nekaj dni objavljala objave na blog. S pomočjo Facebook social media marketing kampanje je blagovna znamka Activia postala 52 % bolj iskana in za 620 % se je povečal delež priporočil spletne strani.