Categories
Optimizacija Računalništvo in internet

Kaj je spletno pozicioniranje?

Na svetovnem spletu se po ocenah strokovnjakov ta trenutek nahaja preko 750 milijonov spletnih strani, od tega je okrog devet milijonov slovenskih spletnih strani. Vsak dan se na spletu pojavi med 3 in 4 milijone novih spletnih strani, če izračunamo ustrezen odstotek, torej na dan okrog 10 do 20 tisoč novih slovenskih spletnih strani. Kakšna je torej možnost, da bo potencialni kupec našel prav vašo spletno stran in kakšna je verjetno, da ga bo prepričala v nakup? Zelo majhna.

Spletno pozicioniranje to možnost izredno povečajo. Pozicioniranje je nova, moderna oblika trženja vaših idej, izdelkov, storitev in blagovne znamke, ki je čedalje bolj pogosta in uporabljana na svetovnem spletu. Spletno pozicioniranje je tesno povezano s spletnim »brandingom« in oglaševanjem, eden najpomembnejših elementov pozicioniranja pa je uvrščanje spletne strani med spletne iskalnike in imenike, kot je na primer Google. Pri tem je ključno, da ste prisotni že na prvi (ali vsaj drugi) strani najdenih zadetkov. Če niste prisotni na prvih treh straneh je verjetnost, da bo stranka našla vašo stran manjša od verjetnosti, da zadenete na loteriji. Prisotnost na prvih treh straneh pa boste dosegli z učinkovitim spletnim pozicioniranjem. In če niste na prvih treh straneh prisotni vi, je tam prisotna vaša konkurenca, ki vam tako brez dvoma odžira potencialne kupce in partnerje.

S kvalitetno opravljenim pozicioniranjem boste dosegli večji obisk vaše spletne strani ter s tem povezano večjo prodajo, boljšo prepoznavnost, boljšo vidnost strani ter s tem povezano večjo prepoznavnost vašega podjetja in večjo prisotnost na tržišču. Vložek v pozicioniranje je majhen, njegova rezultat pa je lahko ogromen!