Categories
Oglaševanje in marketing

3 dejavnosti marketinških agencij (3-krat O)

Poglavitne dejavnosti marketinške agencije bi bilo mogoče strniti v 3 O-je – oblikovanje, oglaševanje in odnose z javnostmi. Se sprašujete, kaj vse zajemajo te opredelitve? Berite dalje …

  1. Oblikovanje

Marketinška agencija med drugim poskrbi tudi za grafično oblikovanje najrazličnejšega promocijskega materiala, ki ga potrebujete za uspešno trženje svojega izdelka. S pomočjo kvalitetne marketinške agencije  postavitev prepoznavne spletne strani ne bo več vaša skrb. Marketinške agencije prav tako poskrbijo za oblikovanje najrazličnejših prostorov, namenjenih predvsem oglaševalskim dogodkom, kot so sejmi, razstave, promocije …

 

  1. Oglaševanje

Primarna dejavnost marketinških agencij je seveda oglaševanje. To lahko poteka na različne načine ter prek raznovrstnih medijev, pri čemer dobiva vse pomembnejšo vlogo splet. Tako postaja pomembna zadolžitev marketinških agencij tudi optimizacija spletnih strani, ki poskrbi za drastično povečanje številka obiskovalcev. Seveda pa marketinške agencije kljub temu ne zanemarjajo klasičnih medijev, kot so časopisi, revije, radio, televizija … Cilj oglaševanja je namreč doseči čim širšo skupino ljudi. Marketinške agencije se za ustrezen medij odločajo tudi na podlagi ciljne skupine, kateri je določen izdelek namenjen.

 

  1.  Odnosi z javnostmi

Marketinška agencija je zadolžena tudi za stike s strankami. Sem spadajo organizacija različnih dogodkov, upravljanje vaših spletnih profilov, odgovarjanje na pripombe … Tovrstna dejavnost je najuspešnejša ob dobrem sodelovanju med vami in marketinško agencijo, saj ste konec koncev vi tisti, ki najbolje poznate izdelek, ki ga ponujate. V poplavi najrazličnejših informacij tako ni pomembna le vsebina, temveč tudi način, kako je ta vsebina predstavljena. In prav za način bodo v marketinških agencijah poskrbeli izkušeni strokovnjaki, ki vedo, da se vedno prodaja celosten paket.