Mnogi se pogovarjajo o novih oblikah marketinga, ki se jih lahko podjetja poslužujejo. Res je, da večina uporablja bolj tradicionalne oblike, toda internet omogoča vedno nove načine prodajanja izdelkov. Tukaj je predstavljenih nekaj oblik marketinga, ki vam lahko pridejo prav:
Internetni marketing
Pod to obliko spadajo vsi načini prodaje, ki se izvajajo na internetu. Ta oblika omogoča predstavitev reklamnih videoposnetkov, hitro iskanje podatkov in marketing preko elektronske pošte. Pri tem so pomembni strokovni pristopi k oblikovanju načrta, razvoja in oglaševanja. Podjetje, ki bo oblikovanje internetne strani opravilo načrtno, bo imelo zagotovljeno večji uspeh pri prodaji svojih izdelkov.
Marketing z uporabo člankov
Poslovneži pogosto pišejo članke, ki so povezani z njihovim delom, in jih objavljajo na internetu ali kje drugje. Ti članki obvestijo ljudi o pomembnih temah, hkrati pa se s tem omenjenim podjetjem poveča kredibilnost. Podjetje lahko v članku navede svoje kontaktne informacije in s tem pridobi nove stranke.
Mobilni marketing
Tako kot internetni marketing spada tudi ta oblika med novejše. Podjetja preiskujejo nove načine pridobivanja strank preko njihovih telefonov. Sem spadata SMS-marketing in marketing, ki poteka preko igranja različnih iger.
Telemarketing
Ta oblika spada med oblike direktnega marketinga, ki nove stranke pridobiva preko telefona. Ob tem si predstavljamo nadležne klice na dom, ki so zelo nepopularni in so ponekod prepovedani celo z zakonom. Vendar pa je lahko tudi ta oblika učinkovita, če se na telefon oglasi prava oseba ob pravem trenutku.
Osebni marketing
Glavni cilj je ustvariti unikatno ponudbo za vsako posamezno stranko. Res je, da ta oblika ni primerna za vsa podjetja. Učinkovita je predvsem takrat, ko lahko podjetja na internetu zasledijo specifične želje posameznih strank in pripravijo nove predloge z več informacijami.
Seveda pa obliko marketinga izberite predvsem glede na vrsto podjetja in vaše usmeritve!