Oglaševanje na iskalnikih ima namen informiranje ter motiviranje kupcev k nakupu blaga ali storitev.
Za informiranje in motiviranje kupcev je oglaševanje na iskalnikih odlična poslovna priložnost . Iskalniki so danes pogosto obiskane in uporabljene spletne strani, kar pomeni z drugo besedo gledljiv oglasni prostor. nadalje je oglaševanje na iskalnikih racionalno, ker oglaševalec plača samo učinkovite oglase. To so oglasi, ki aktivirajo uporabnika spleta za obisk točno določene spletne strani. Obveznost pačila oglasa nastane zgolj primeru, ko se obisk preko oglasa zgodi. V nasprotnem primeru se oglaševanje na iskalnikih šteje za trenutno neuspešno ter ne predstavlja nobenih stroškov za naročnika oglasa. Dobra lastnost takega oglaševanja je tudi v učenju naročnika oglasa oziroma za oglaševanje zadolžene osebe. Uspešno oglaševanje na iskalnikih temelji na dobro izbranih ključnih besedah, ki kampanjo praktično aktivirajo. To so besede, ki jih obiskovalci spletnih strani uporabijo v procesu iskanja želenih informacij. Največkrat uporabljene besede so tiste, ki po prepričanju uporabnikov iskalnikov najbolje predstavljajo iskano stvar. Za naročnika oglasa pa takšne besede pomenijo zgotovilo, da bo oglaševanje na iskalnikih doseglo cilj kampanje. Napredne funkcije oglaševanje na iskalnikih lahko še dodatno izboljšujejo na razne načine. Tako obstaja funkcija, ki oglasno kampanjo ponavlja oziroma sledi obiskovalcu ob prehodu na druge spletne strani. Kar pomeni, da bo kampanja delovala dlje časa oziroma tudi po obisku določene spletne strani. Dodatno je danes oglaševanje na iskalnikih uspešno, ker je možno oglaševanje praktično vedno in povsod. To dosežemo preko pametnih telefonov in drugih podobnih komunikacijskih naprav. S tem praktično nismo omejeni z dosegom, kot je to značilno za druge načine spletnega oglaševanja, predvsem pa klasične načine oglaševanja. Funkcionalnost takega oglaševanja je lahko večja, če se naročnik oglaševanja zaveda vseh možnosti. V oglasu lahko uporablja univerzalne znake, pojme ter drugo vsebino.
To pomeni, da bo lahko oglaševanje na iskalnikih uporabno za vse zainteresirane neglede na njihovo znanje ali neznanje jezika.