Categories
Spletni marketing

Že poznate Googlova nova orodja?

Ker v podjetju Red Orbit, digitalni marketing d.o.o, redno sledijo vsem novostim na področju digitalnega marketinga, so se tokrat odločili predstaviti zadnje Googlove pridobitve. Google je namreč pred kratkim lansiral novo orodje za popoln izračun povračila na naložbo za vse digitalne kanale, v veliko pomoč pri merjenju uspešnosti kampanje pa vam bo prav tako novo orodje Google Tag Manager.

Analiza povračila naložbe na vseh vaših digitalnih kanalih

Google Analytics je nepogrešljivo orodje za vse, ki se ukvarjajo z digitalnim marketingom, saj lahko z njegovo pomočjo analizirajo izvedbo in učinke vseh oglaševalskih kampanj na Googlu. Nekakšen »must have« v svetu digitala, do nedavnega še ni omogočal prikaz podatkov o stroškovni učinkovitosti preko vseh digitalnih kanalov.

Zdaj pa so nas na Googlu presenetili z novico, da so na trg lansirali novo orodje, s pomočjo katerega bodo lahko uporabniki Google Analyticsa odslej vnesli podatke o porabljenih sredstvih na različnih digitalnih kanalih − pri ponudnikih za prikazovanje plačljivih tekstovnih ali slikovnih oglasov, partnerskih mrežah, porabljena sredstva za oglaševanje z elektronsko pošto, socialna omrežja in celo stroške, ki izhajajo iz organskega obiska. Orodje je že na voljo v javni beta verziji, v Google Analytics pa ga boste našli pod zavihkom Viri prometa, pod kategorijo »Cost Analysis«, predviden slovenski prevod – Stroškovna analiza.

Podatke o stroškovni analizi bodo dostopni tudi preko novega poročila v zavihku Konverzije -> Večkanalni tokovi -> Orodje za modeliranje atributa. Vsi, ki še nimate tega zmogljivega orodja, lahko zanj zaprosite preko povezave: http://goo.gl/Upt2J. S pomočjo teh podatkov boste lahko na enostaven način primerjali delovanje vseh vaših digitalnih kanalov, kar vam bo v veliko pomoč pri načrtovanju marketinških kampanj in odločitvah o spremembah tekom trajanja le-teh.

 

Podatke lahko vključite v sistem na dva načina, in sicer preko samopostrežnega sistema API oz. z uporabo rešitev, ki jih ponujajo neodvisni ponudniki. Izbirate lahko med:

  • NEXT Analytics – http://goo.gl/UDtma
  • AutomateAnalytics.com GA Data Uploader – http://goo.gl/ITekW
  • ShufflePoint In2GA – http://goo.gl/9WJzG
  • Analytics Canvas – http://goo.gl/pkwSO

Na Googlu upajo, da bodo uporabniki z novim orodjem dobili jasnejši vpogled v delovanje in učinke njihovih digitalnih kanalov ter tako znali bolje razporediti tudi sredstva, namenjena digitalnemu marketingu.

 

Google Tag Manager

Svet digitalnega marketinga velja za enega najbolj dinamičnih, nenehno spreminjajočih in izzivov polnih področji marketinga. Za uspešno delovanju v tem »ustvarjalnem kaosu« je potrebna dobra mera agilnosti, proaktivnosti in sklepanja kompromisov z namenom doseganja zastavljenih ciljev. Vsi, ki smo del tega digitalnega »cirkusa«, se vse bolj zavedamo, kako pomembno je pravilno merjenje uspešnosti digitalnih kampanj. Tu nam že od samega začetka ob strani stoji globalni velikan Google s svojim fenomenalnim in povrhu vsega brezplačnim orodjem Google Analytics (vsem »big playerjem« pa je na voljo tudi Premium različica s cenovno etiketo 150.000$).

Namestitev GA trackinga dandanes predstavlja vključitev kar nekaj tag-ov za uspešno sledenje digitalnim kampanjam:
– osnovna GA tracking koda,
– conversion tracking,
– ecommerce tracking,
– remarketing tracking,
– event tracking,
– custom campaign tracking.

Za namestitev navedenih kod se marketinške ekipe obračajo na svoje kolege iz IT oddelka, ki pa so ponavadi preko glave zasuti s svojim tekočim delom. Marsikdaj se potem zgodi, da kampanje niso spremljane, kar prinaša nepopolne podatke o uspešnosti in vsesplošno nezadovoljstvo. Ta scenarij sedaj postaja preteklost. Google je pred kratkim na trg lansiral orodje, ki bi ga lahko primerjali s kontrolo letenja za oddelek marketinga − imenuje se Google Tag Manager.

Kaj je Google Tag Manager – GTM?

GTM je povsem samostojen Googlov produkt, ki se nahaja na: http://www.google.com/tagmanager/. Ponuja nam centralizirano upravljanje z vsemi tagi (tracking kodami) na enem mestu. Tako lahko končno prevzamemo kontrolo nad tagi v svoje roke in zagotovimo pravilno sledenje digitalnih kampanj. Vse, kar je potrebno storiti, je vnos tako imenovanega containerja na vse podstrani. Container je v svojem jedru okolje, v katerega se dodajo vse tracking kode za posamezno spletno mesto.

Za popoln izkoristek Googlovih novih orodji se lahko kadarkoli obrnete na strokovno ekipo Red Orbit-a.

Categories
Optimizacija

Na optimizacijo spletne strani je najbolje misliti že ob sami postavitvi

Optimizacija spletne strani je proces, ki ga je najbolje prileti že ob sami zasnovi spletne strani, saj običajno zahteva tudi spreminjanje HTML kod, ki iz ozadja določajo strukturo strani. Da bi se spletna stran čim višje uvrstila med zadetke spletnih brskalnikov, mora namreč biti tako po vsebini kot po strukturi prilagojena indeksiranju brskalnikov. Tudi če je spletna stran že postavljena, to še ne pomeni, da je optimizacija spletne strani v tem primeru neizvedljiva. Utegne pa v tem primeru optimizacija spletne strani zahtevati nekoliko več dela in več posegov v strukturo strani. Nekatere spletne strani so namreč bolj primerne za optimizacijo kot druge. Ta primernost se lahko nanaša na dizajn spletne strani, razporeditev njenih zavihkov, na sistem za upravljanje vsebine strani in tudi na mnoge druge elemente kot so slike, video vsebine in podobno.

Optimizacija spletne strani je proces

Optimizacija spletne strani je dolgoročni proce
Piramida optimizacija spletne strani

Vsi tej elementi lahko odločilno vplivajo na izpostavljenost strani spletnim brskalnikom. Optimizacija spletne strani je torej proces, ki ga je najbolje pričeti že ob sami zasnovi spletne strani, saj je optimizacija v tem primeru enostavnejša in ne zahteva korenitih posegov v spletno stran. Ko želimo postaviti spletno stran, je najbolje izbrati ponudnika, ki nam obe storitvi ponuja hkrati. Postavitev in optimizacija spletne strani namreč nista ločena in neodvisna procesa. Zasnova strani lahko omogoča, da je sedanja in prihodnja optimizacija spletne strani učinkovitejša in enostavnejša. Ker danes zgolj biti prisoten na internetu ni dovolj za doseganje želene obiskanosti in ker šele obiskanost omogoča poslovno uspešnost, je optimizacija spletne strani proces, ki ne sme biti zanemarjen; nasprotno, nanj je najbolje misliti že ob postavitvi spletne strani.

Categories
Optimizacija

Mesečni paketi optimizacije spletnih strani – za trajne poslovne uspehe!

Optimizacija spletnih strani

Ste že slišali za optimizacijo spletnih strani? Gre za enega izmed najbolj zanesljivih načinov za povečanje prepoznavnosti vašega podjetja. Izvajajo jo za optimizacijo specializirana podjetja, katerih število je v zadnjem času precej narastlo, in tudi različne oglaševalske agencije. Komu zaupati? Vsekakor se odločite za ponudnika, ki ima dobre reference na področju optimizacije spletnih strani (preverite, s katerimi podjetji vse sodelujejo oziroma so sodelovali v preteklosti). To je namreč najboljša garancija, da bo delo opravljeno profesionalno, saj kvalitetna optimizacija spletne strani zahteva strokoven pristop in veliko izkušenj. Naj vas nizka cena ne premami prehitro, saj se lahko zgodi, da kljub investiciji ne bo pričakovanih učinkov.

Vedno v koraku s časom …

Trendi se v današnjem svetu vse hitreje spreminjajo, zato uspešna optimizacija ne pomeni le enkratnega postopka, temveč je za želene rezultate potrebno redno prenavljanje in izboljševanje spletne strani. Le na ta način bo vaše podjetje vedno v koraku s časom – prepoznavno v množici različnih ponudnikov. Ljudje namreč najpogosteje pridobivajo informacije prav na internetu, zato je pomembno, da ste v spletnih iskalnikih pozicionirani čim višje – in prav to je glavni namen optimizacije spletne strani. Če potencialne stranke ne vedo za vas oziroma za vaše podjetje, potem je praktično nemogoče, da se odločijo za sodelovanje z vami. Zakup mesečnega paketa optimizacije spletnih strani je tako eden izmed najboljših načinov, da izstopite iz množice in poskrbite za trajno prepoznavnost. Mesečni paketi so vam na voljo po relativno ugodnih cenah, običajno pa z njimi zakupite približno 10 ključnih besed. Izkušena ekipa strokovnjakov (računalničarji, pisci predstavitvenih besedil …) bo tako skrbela za redno osveževanje vaše spletne strani. Prvi rezultati uspešne optimizacije (povečano povpraševanje) bodo najverjetneje opazni že kmalu …

 

Izberite torej zanesljivo pot do poslovnih uspehov – izberite optimizacijo spletne strani!

Categories
Optimizacija Računalništvo in internet

Optimizacija spletne strani najpomembnejši dejavnik višjega obiska

Optimizacija spletne strani je danes verjetno najpomembnejši dejavnik, ki vpliva na število obiskov vaše spletne strani. Danes večina »deskarjev« po spletu na še neobiskane spletne strani dostopa preko spletnih brskalnikov in iskalnikov kot je na primer Google. Optimizacija spletne strani pri tem igra pomembno, pravzaprav ključno vlogo, saj s pravilno razvrstitvijo ključnih besed vašo strani spremeni v razpoznavno, ki jo bo iskalec zlahka in hitreje našel.

Categories
Optimizacija

Čemu analiza spletnih strani?

Analiza spletnih strani – odkrivanje pomanjkljivosti

Uspešno trženje izdelka ali storitve je dandanes, ko obstaja nepregledna množica različnih ponudnikov, izrednega pomena. Spletne strani so postale eden izmed najpriljubljenejših načinov oglaševanja – vendar ne nujno tudi uspešen. Analiza spletnih strani bo pokazala pomanjkljivosti, ki jih je mogoče izboljšati. Pri tem so upoštevane želje in potrebe potencialnih kupcev, torej uporabnikov interneta. Analiza spletnih strani poteka predvsem po načelu prepoznavanja »vročih iskalnih pojmov«. Verjetno se niti ne zavedate, kje delate napako. Včasih lahko že drobne spremembe prinesejo velik uspeh. S pomočjo analize spletnih strani bodo tako odkrite šibke točke vašega oglaševanja – le na ta način jih namreč lahko izboljšate.

Analiza spletnih strani – predlogi izboljšav

Na podlagi analize spletnih strani je mogoče podati konkretne predloge izboljšav, ki bodo pripomogle k optimizaciji vaše spletne strani. Z upoštevanjem predlogov bo vaša stran zagotovo privabila več obiskovalcev kot doslej. Zakaj torej čakati? Analiza spletnih strani je zagotovo predpogoj za uspešno oglaševanje podjetij.

Analiza spletnih strani – večja prepoznavnost pomeni boljši uspeh

Zgolj opazna prisotnost na tržišču vam lahko prinese želene rezultate. Analiza spletnih strani je tako prvi korak na poti do uspeha. Poskrbite, da bodo vaše potencialne stranke obveščene o izdelkih in storitvah, ki jih ponujate. Ne dopustite, da vas konkurenca prehiti. Naj bo tokrat vaše podjetje prvo opaženo – pot do večje prepoznavnosti je namreč lahko tako zelo enostavna …  Z upoštevanjem mnenja in nasvetov usposobljenih strokovnjakov, ki so specializirani posebej za analizo spletnih strani, rezultat zagotovo ne bo izostal. Prepričajte se sami … Analiza spletnih strani – nekaj, za kar bi se morali odločiti že včeraj!

Categories
Optimizacija

4 razlogi za optimiziranje spletnih strani

1. 98 % ljudi za iskanje informacij uporablja spletne iskalnike

Že nekaj časa velja rek, da česar ni na internetu, ne obstaja. Orodje za iskanje vseh mogočih informacij pa so spletni iskalniki, ki so največkrat prvo okno v svet medmrežja. Ljudje celo uporabijo en iskalnik, da najdeno drugega – med 10 najpogostejšimi iskanji na najdi.si v letu 2010 je bila beseda ‘google’.  A 80 % ljudi pregleda le prvo stran, zato je pomembno, da se vaša spletna stran znajde med prvimi desetimi zadetki.

2. Optimiziranje poskrbi, da ljudje vašo spletno stran najdejo hitreje

Za optimiziranje je bistvena je analiza ključnih besed. To pomeni, da se bo vaša stran prikazala med najvišjimi zadetki, ko bo posameznik iskal določeno besedo, ki je povezana z vsebino vaše strani. Del optimizacije so tudi ciljno oglaševanje in druge strategije, s katerimi vplivamo na vsebino, HTML zapis strani in druge oznake, ki pomagajo iskalnikom, da lažje indeksirajo našo stran.

3. Pravi strokovnjaki bodo optimiziranje izvedli etično in transparentno

Optimiziranje spletnih strani je najbolje prepustiti strokovnjaku, saj je pri optimizaciji potrebno upoštevati določena pravila. Določeni posamezniki poskušajo doseči hitre rezultate s prepovedanimi metodami optimiziranja, kar pa lahko spletni strani zelo škoduje, saj lahko iskalniki spletno stran celo umaknejo s seznama zadetkov.

4. Dosegli boste večjo prepoznavnost in obisk strani

Z optimiziranjem se bo vaša spletna stran pojavljala med prvimi zadetki za določene ključne besede, kar pomeni, da bo več ljudi našlo in obiskalo vašo stran. Več obiskovalcev pa seveda pomeni, da se poveča krog vaših potencialnih strank. Optimiziranje je torej bistveno za boljšo prepoznavnost in obiskanost vaše spletne strani.

Categories
Optimizacija

Optimizacija spletne strani nujna za višji obisk in večjo prepoznavnost

Optimizacija vaše spletne strani je danes izredno močan dejavnik števila obiskov vaše spletne strani. Danes večina »deskarjev« po spletu na še neobiskane spletne strani dostopa preko spletnih brskalnikov in iskalnikov kot sta Google in Yahoo. Optimizacija spletne strani pri tem igra pomembno, pravzaprav ključno vlogo.

Optimizacija spletne strani s pomočjo ključnih besed?

Če so ključne besede, ki jih na vaši spletni strani pogosto uporabljate v kodi spletne strani posebej dobro zabeležene bo tudi spletni iskalnik to našel in prepoznal ter vašo spletno stran postavil višje med iskanimi zadetki kot sicer. Optimizacija spletne strani prav to lastnost iskanja po spletu obrne v vašo korist. Kar vprašajte se kolikokrat določen podatek, ki ga iščete s pomočjo spletnega iskalnika poiščete še na kakšni strani, ki je dlje kot na prvi strani med najdenimi zadetki. Vzemimo kar konkreten primer: preko enega izmed najpopularnejših spletnih iskalnikov Google iščemo album neke skupine. Naslov plošče vtipkamo v iskalno okence in Google nam prvih deset najdenih zadetkov ponudi na prvi strani. Kliknemo na prvo najdeno stran, kjer običajno že lahko najdemo iskano, nato pa običajno še iz »firbca« kliknemo na drugi in morda še tretji zadetek. Vsekakor pa ni nujno, da je informacija na prvi strani popolna ali pravilna, mnogo boljšo informacijo lahko morda ponudi prav vaša spletna stran. Ker pa ni bila opravljena optimizacija spletne strani, vaše spletne strani ne bo med prvimi nekaj zadetki in bo zato veliko večja možnost, da bo ostalo povsem neopažena in spregledana.

Optimizacija spletne strani je zato danes nujna za preživetje v poplavi informacij, ki švigajo po svetovnem spletu. Le s pravilno optimizirano spletno stranjo boste dostopnejši, mnogo bolj prepoznavni in prijaznejši do svojih strank.