Čisto na hitro, kaj je spletna optimizacija in zakaj je za lastnike spletnih strani tako pomembna?
Optimizacija spletnih strani je inovativna prodajna tehnika, katera s pravilnim in strateškim pristopom občutno pripomore k bolšim prodajnim rezultatom. Je proces izboljšav spletne strani in njene vsebine, ki vodi do boljše vidnosti oziroma uvrščenosti spletne strani v spletnih iskalnikih. Posledično spletno stran obišče več uporabnikov. Za lastnike spletnih strani je pomembna iz stališča vidnosti njihovih storitev, produktov, ter predvsem prepoznavnosti njihovih blagovnih znamk.
Se lahko optimizacije tudi sami priučimo ali je bolje, da se obrnemo na zunanjega strokovnjaka?
Zelo priporočljivo je, da se določenih tehnik optimizacije lastniki spletnih strani naučijo, saj bo to v nekaterih primerih pripomoglo k boljšim rezultatom. Področje optimizacije je tako široko ter spreminjajoče,
da je potrebno k optimizaciji pristopiti strateško z jasno določenimi koraki, za kar pa je potrebno znanje zunanjega strokovnjaka, kateri redno spremlja vse trende in prilagodi celotno strategijo produktu oziroma storitvi, ki jo prodajamo. Takšen pristop je cenejši in prinaša bolj dolgoročne rezultate.
Kako spletni velikani, kot je Google, gledajo na »optimizacijske« napore posameznikov?
Cilj spletnih iskalnikov je jasen – Med poplavo zadetkov, uporabniku ponuditi najbolj relavanten in vsebinsko kvaliteten zadetek. Mislim, da gredo iskalniki kot so Google, ter strokovnjaki na področju optimizacije v isto smer. Vse skupaj se odvija v nekakšni simbiozi saj vsi vpleteni skrbimo da je na koncu uporabnik zadovoljen z najdenimi rezultati.
V nedogled koncept spletne optimizacije ne more piti vode? Kje vidite težave v prihodnosti?
Da se zazremo v prihodnost moramo najprej analizirati preteklost. V slednji, se je optimizacija spreminjala kot živ organizem. Z dinamiko sprememb so se razvile različne tehnike optimizacije, ki so danes praktično neuporabne in je potrebno skozi ves čas razvijati nove inovativne tehnike.
Moje mnenje je, da ima svetlo prihodnost tisti, ki je sistematično spremljal pretekle trende in jih bo na podlagi izkušenj , v prihodnosti sam ustvarjal. Optimizacija bo vedno obstajala, vendar se bo potrebno prilagajati trendom. V Red Orbitu se prihodnosti ne bojimo, saj s konstantnimi inovacijami vedno ostajamo v koraku z najnovejšimi trendi.
Kako lahko vi pomagate lastnikom spletnih strani
Z Red Orbitovo inovativno ekipo, poskrbimo za kvaliteten obisk spletnih strani. S strateško zasnovanim 360 stopinjskim pristopom pri pozicioniranju blagovne znamke, produktov in storitev, pa za dolgoročne rezultate.
Na začetku vsakega projekta naši analitiki podrobno analizirajo spletno stran. Na podlagi analiz, nato podamo rešitve, katerim vzporedno sledi strategija celostnega nastopa na spletnih iskalnikih. Ob vsakem začetku projekta pa v ozadju postavimo metriko katera nam in našim naročnikom omogoča natančno spremljanje napredka celotne optimizacije.
Kako bi se podjetje moralo lotiti pozicioniranja blagovne znamke na spletu?
Ob vsakem razvoju blagovne znamke so pomembni jasno začrtani cilji, sporočila, komunikacija, slogani itd.
Takšna je razvojna pot tudi na spletu. Spletno komunikacijo je potrebno v komponirati v 360 stopinjski pristop, pri katerem ima delež komunikacije na spletu, čedalje večjo težo. Dvosmerna komunikacija preverjeno prinaša pozitivne učinke , tako pri prodaji kot tudi nenehnemu razvoju blagovne znamke.
Boštjan Košec je v Red Orbitu zaposlen kot vodja trženja in skrbi za svetovanje naročnikom pri pripravi digitalnih strategij. Na področju digitalnega marketinga deluje že več kot 8 let.