Spletna trgovina so spletni nakupi .
Spletni nakupi so spletna trgovina. Seveda ima trgovina preko spleta lahko tudi druge oznake. V svojih lastnostih se spletna trgovina razlikuje od klasične trgovine predvsem v načinu dostopa. Tako spletna trgovina ponudbo in povpraševanje sooči preko spleta. V tem pogledu je spletna trgovina drugačna od klasične trgovine. Vsekakor pa je spletna trgovina prihodnost. To nam kaže sam trend. Splet je v marsičem spremenil naš vsakdanjik. Spremembe so možne v več smereh. Nekateri splet izkoristijo, da si olajšajo klasične načine izvajanja raznih storitev. Tak primer so plačila, lahko pridobivamo informacije in številni drugi primeri. V tem primeru so lahko prihranki v času, stroških in mnogih drugih stvareh. Temu lahko rečemo koristen splet. Seveda pa lahko splet dosega drugo dimenzijo. S pretirano uporabo spleta se lahko čas izgubi oziroma se ga lahko porabi več. Za spletni marketing je zanimivo predvsem občinstvo, ki uporablja splet, ga informacije s spleta zanimajo, so ciljni kupci ter seveda nenazadnje nakup storitve ali blaga tudi izvedejo. Zato je danes zelo pogosto oglaševanje na iskalnikih in spletu nasploh. Tako imamo lahko oglaševanje na iskalnikih in spletu nasploh lahko kot koristno orodje. Seveda se je potrebno zavedati, da imajo oglaševanje na iskalnikih in spletu nasploh tudi svoje omejitve. Uspešno je oglaševanje na iskalnikih in spletu nasploh, ki dosega ciljne kupce. Pred tem mora seveda oglaševanje na iskalnikih in spletu nasploh kupce sploh prepoznati. Prepoznavanje kupcev je klasična lastnost. V tej lastnosti se spletni in klasičen marketing praktično ne razlikujejo. Lahko pa imamo preko sodobnega spleta možnost obogatitve klasičnega marketinga. Dobra lastnost marketinga na klasičen način je, da so to lahko dobri kupci blaga in storitev. Na spletu so kupci lahko bistveno bol različni. Ker je splet dostopen praktično vsakemu z znanjem osnov uporabe, je tako možno dostopati zelo različnim obiskovalcem.
Spletna trgovina je bodočnost.