Categories
digitalni marketing

Večkanalni marketing, učinkovita prodaja

Večkanalni marketing je možna učinkovita prodaja .

Učinkovita prodaja je od nekdaj cilj vsakega trženja, večkanalni marketing je zanjo postavil nove možnosti, v zameno pa dobil nova merila. Trženje v preteklosti je bilo manj zahtevno, s številnimi sodobnimi možnostmi se zahteve povečujejo skladno z njimi. S sodobnimi možnostmi trženja se je prišlo tudi do spoznanja, da bodo nekateri kupci ostali zvesti starim načinom. Za njih bo moral večkanalni marketing razmisliti o svojih aktivnosti oziroma potencialu dodane vrednosti. Osrednji prostor pa bo spletno trženje z klasičnim. Delež bo od primera do primera različen, v enem primeru se bo kupec odločal za spletne nakupe, v drugem za klasične. Spletni nakupi začetne stopnje, ki jih večkanalni marketing nadgrajuje, so pokazali nekatere dodatne možnosti, zavedajo se jih predvsem uveljavljeni igralci na trgu. Gre za izkoriščanje obstoječih možnosti klasičnega trženja ter njihova kombinacija z sodobnim trženjem. Pri tem načinu večkanalni marketing izkorišča dobre lastnosti obeh načinov ter hkrati odpravlja slabosti. Klasično trženje je bilo manj dostopno, zahtevalo je več žrtvovanja in stroškov. Vse to lahko odpravi sodobno trženje, njegova pomanjkljivost pa je, da kupec ne more tako kot pri klasičnem trženju izvesti proces presoje. Ta je pomemben del nakupa oziroma nakupnega odločanja. Z njim izvede analizo vseh lastnosti na način, pri katerem izkoristi ves svoj potencial. Pri sodobnem načinu je omejen z številnimi ovirami pri zaznavanju lastnosti. Te lahko zaznava predvsem na en način, ki je sicer lahko načeloma tudi boljši kot pri klasičnem odločanju. Vendar manjka preostali del, ki je značilen za klasično analizo lastnosti. Zato večkanalni marketing to lahko nadomesti z združitvijo dobrih lastnosti obeh načinov. V nasprotnem primeru lahko isti ponudnik, ki ima zgolj en ali drug način trženja, izgubi na konkurenčni prednosti v primerjavi s tistim, kateri združuje ponudbo z obema načinoma.

Večkanalni marketing je prihodnost tako ponudbe kot tudi povpraševanja na trgu.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.